خواسته شيطان از اين زن هنگام نماز
 
دختری از جنس باران
 
 
یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 5:34 PM ::  نويسنده : عسل

خواسته شيطان از اين زن هنگام نماز

 

 
در زمان حضرت عيسى بن مريم عليه السلام زنى بود پرهيزگار و با خدا. وقت نماز هر كارى را رها مى كرد و مشغول نماز مى شد.
روزى مشغول پختن نان بود كه مؤ ذن بانگ اذان داد و مردم را به نماز فرا خواند. اين زن دست از نان پختن كشيد و مشغول نماز شد. چون به نماز ايستاد، شيطان در وى وسوسه كرد و گفت :اى زن ! تا تو از نماز فارغ شوى همه نان هاى تو مى سوزند.
زن در دل خود جواب داد: اگر همه نانها بسوزد، بهتر است تا اين كه روز قيامت تنم به آتش دوزخ بسوزد و عذاب شوم .
شيطان بار ديگر وسوسه كرد كه :اى زن ! پسرت در تنور افتاد و بدنش ‍ سوخت . زن در دل جواب داد: اگر خداوند مقدر كرده است كه من در حال نماز باشم و پسرم در آتش تنور بسوزد، من به قضاى خدا راضيم و نماز خود را رها نمى كنم و اگر خدا بخواهد او را از سوختن نجات مى دهد.
در اين حال شوهر زن از راه رسيد، زن را ديد كه مشغول نماز است و تنور هم روشن مى باشد، در تنور نان ها را ديد كه پخته شده ولى نسوخته است و فرزندش در ميان آتش بازى مى كند و به قدرت خدا آتش در او اثر نداشت .
وقتى زن از نماز فارغ شد دست او را گرفت نزديك تنور آورد و گفت : داخل تنور را نگاه كن . وقتى زن به درون تنور نگاه كرد، ديد فرزندش سالم و نان ها پخته شده بدون آن كه سوخته باشد. زن فورا سجد شكر به جاى آورد و خداى خود را سپاس گزارد.
شوهر، فرزند خود را برداشت و پيش حضرت عيسى عليه السلام برد و داستانش را براى آن حضرت تعريف كرد! او فرمود:اى مرد! برو از همسرت بپرس چه كرده و با خداى خود چه رابطه اى داشته ؟ شوهر آمد و از او سوال نمود. زن در جواب گفت : من با خداى خود عهد كرده ام چند عمل نيك را انجام دهم . آنها عبارت اند از: 1. هميشه كار آخرت را بر كار دنيا مقدم بدارم 2. از آن روزى كه خود را شناختم بدون وضو نبوده ام 3. هميشه نماز خود را در اول وقت مى خوانم 4. اگر كسى بر من ستم كرد و مرا دشنام داد كينه او را در دل نگيرم ، و او را به خدا واگذارم 5. در كارهاى خود به قضاى الهى راضى باشم 6. سائل را از در خانه ام ماءيوس نكنم 7. نماز شب را ترك ننمايم .
حضرت عيسى فرمود: اگر اين زن مرد بود، پيغمبر مى شد، چون كارهاى پيغمبران را مى كند و شيطان نمى تواند او را فريب دهد.



javahermarket

گن لاغری مردانه اسلیم لیفت ویندوز سون با ظاهر مکینتاش (اورجینال) گيرنده ديجيتال کامپيوتر و لپ تاپ اصل وارجينال   +مبدل DELL USB DVB-T سیستم همکاری در فروش با پورسانت بالا ویندوز سون با ظاهر مکینتاش (اورجینال) گيرنده ديجيتال کامپيوتر و لپ تاپ اصل وارجينال   +مبدل DELL USB DVB-T سیستم همکاری در فروش با پورسانت بالا ویندوز سون با ظاهر مکینتاش (اورجینال) گيرنده ديجيتال کامپيوتر و لپ تاپ اصل وارجينال   +مبدل DELL USB DVB-T سیستم همکاری در فروش با پورسانت بالا ویندوز سون با ظاهر مکینتاش (اورجینال)

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مرگ
پيوندها

 بدو بیا واسه تبادل لینک 
برای تبادل لینک اول منو به اسم ♥دختری از جنس بارانلینک کن بعد مشخصات لینک خودتو در کادر زیر بنویس. اگه لینک من تو سایتت وجود داشته باشه لینکت به صورت خودکار تو وب من قرار میگیره.





نويسندگان